• VOOR 15:00 UUR BESTELD VANDAAG VERZONDEN
  • RETOURNEREN BINNEN 14 DAGEN
  • GRATIS VERZENDING VANAF € 50 & AFHALEN IN WINKEL IS MOGELIJK!

WIJ ZIJN OP VAKANTIE VAN 9-22 AUGUSTUS !!!

WIJ ZIJN OP VAKANTIE VAN 9-22 AUGUSTUS !!!

    Verzenden & Retourneren Restyle Kids

    Placeholder

    Verzenden & retourneren

    Hoelang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?
    Restyle Kids doet haar uiterste best om een bestelling binnen één tot twee werkdagen te leveren maar niet later dan veertien (14) dagen. Voor 15.00 uur besteld is dezelfde dag verzonden. Indien er vertraging op treedt in de bezorging zullen wij je onmiddellijk informeren, je hebt dan het recht om je bestelling te annuleren.

    Kan ik mijn bestelling volgen?
    Wanneer van toepassing ontvang je via e-mail een Track en Trace code zodat je je bestelling kunt volgen. Wij werken samen met Post NL voor een snelle en efficiënte bezorgservice.

    Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
    Wij proberen jouw bestelling zo efficiënt mogelijk te versturen en daarom maken wij gebruik van gerecyclede verzendzakken zodat wij geen onnodig grote verzenddozen gebruiken en jij minder afval hebt.  Alle verpakkingsmaterialen mogen bij het PMD-afval voor recycling. 

    Levertijd Nederland
    De levertijd is 1 tot 2 werkdagen. Als de artikelen op werkdagen voor 15:00 uur besteld en betaald zijn, dan zal de bestelling diezelfde dag nog worden verzonden. Over het algemeen wordt een bestelling een dag na verzending bij je afgeleverd, echter, door eventuele vertraging door drukte bij de bezorgdiensten kan de bezorgtermijn oplopen tot 5 werkdagen. Hierop hebben wij helaas geen invloed. Is je pakketje na 5 werkdagen nog niet bezorgd, neem dan contact met ons op.

    Levertijd Europa
    Binnen de EU moet je rekening houden met een iets langere levertijd, in de regel is de levertijd 3 tot 5 werkdagen. Je pakketje kan sneller aankomen, maar het kan ook iets langer duren. Mocht je ongerust zijn over je levering dan kun je altijd even contact met ons opnemen.

    Wat zijn de verzendkosten?
    Restyle Kids draagt zorg voor een kost efficiënte bezorging. Waar mogelijk wordt de bestelling als brievenbuspost verstuurd via Post NL (binnen Nederland), je hoeft dus niet thuis te blijven voor ontvangst van het pakje. Als je bestelling meerdere artikelen bevat, of buiten Nederland bezorgd wordt, dan wordt de bestelling als pakket verstuurd via Post NL met een track en trace code.

    Nederland:
    Binnen Nederland is verzending bij een bestelling vanaf € 50,- gratis. Tot dit bedrag betaal je een bijdrage van € 4.95.

    België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk en Polen:
    Verzending is € 9.95 per bestelling.


    Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Als je niet tevreden bent met het ontvangen artikel, dan kan je je bestelling (of een gedeelte daarvan) retourneren binnen veertien (14) dagen vanaf de dag van ontvangst. Maak hiervoor gebruik van het bijgeleverde retour formulier. 

    Retourzendingen dienen bij voorkeur in de aangeleverde verpakking verstuurd te worden, deze zijn daarvoor geschikt.

    De verzendkosten van je retourzending naar de winkel zijn voor jouw rekening. Deze kosten bedragen circa € 6.95 per pakket. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder. Ongefrankeerde of niet voldoende gefrankeerde zendingen worden niet aangenomen.

    Na ontvangst zal Restyle Kids het aankoopbedrag binnen vijf (5) dagen terug storten. Restyle Kids gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat je hebt gebruikt voor de aankoop, tenzij je instemt met een andere betaalmethode.

     

    Retour voorwaarden
    De staat en verpakking van geretourneerde artikelen moet aan de volgende voorwaarden voldoen:

    • Verstuur de artikel(en), in originele- / nieuwstaat inclusief pakbon , in een goede beschermende verpakking, bijvoorbeeld in de verpakking die je van Restyle Kids hebt ontvangen. Bewaar je verzendbewijs / track en trace nummer, tot je retour door ons is verwerkt. De artikelen dienen binnen 14 dagen na het aanmelden van de retour naar ons gestuurd te worden.
    • Artikel is niet gedragen (Natuurlijk mag je de producten passen zoals je dat in de winkel zou doen.Wij stellen het op prijs als je badkleding over je onderkleding past).
    • De aangehechte kaartjes zijn niet verwijderd (geweest)

    Uiteraard is het altijd mogelijk om artikelen zelf terug te brengen naar onze winkel. De adresgegevens vind je op onze contactpagina.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »